una din preferatele mele:D

Ma ai

Simti? E miros de tei.
Da, asa miroase dragostea
Stiu.De mana vrei sa ma ei
Sa simti doar atingerea mea.

Suflarea nu-si mai are rost
Seara asta e tot ce mai avem
Sa uitam de tot cea fost
Sa iubim cat mai putem.

Stiu, stelele ne urmaresc
Amorul ars in sarutari
In fata ta si ele palesc
Uitate in romantice cantari

Iar tu, dulcele meu adevar
Astepti in frumusetea femeiasca
Buzele-ti cu gust de mar
Pe ale mele sa le intalneasca.

Ma ai  sa-ti citesc in stele
Ma ai in noapte sa-ti soptesc
Ma ai dintre toate ele
Ma ai sa-ti spun ca te iubesc.

si o melodie extraordinara

3 comentarii »

  1. Wenghee de cand asculti coldplay ? :X ♥

  2. de mult :d

  3. Crina Said:

    îmi place. 😀


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un răspuns

