refa-mi stocul de somnifere

refa-mi stock-ul de somnifere

mizerabile nopti fara ele
de cand cantand adorm cu rele
rele vise ca-ntr-o zi
tu n-o sa-mi mai scrii.

si-ai sa uiti de toate
gandurile ce ti le sopteam in noapte
ai sa-mi pleci din brate
lasand chitara fara corzi, doar ate.

vibratia mi-o lasa sa moara
cand pe campul cerului s-aprind stele
inima o sa ma doara
cand amintiri cu tine, somnifere.

si vreau sa adorm iubind
asteptand ziua de maine
cand in brate-am sa te prind
sarutul tau, a mea paine.

Lasă un răspuns

