inca una…

Despre un baiat

am avut un vis noaptea trecuta
un vis al iluziilor pictate-n smoala
cand te-asteptam pe plaja goala
eu si marea cea tacuta.

in noapte briza batea asa tare
in asteptare,atunci am racit
cu gandul ca n-ai venit
nici rasaritul nu-i alinare.

soarele din somn m-a trezit
mai mult trist si-ngandurat
spre casa ta m-am indreptat.
si de indata te-am gasit

escaladand un simplu gard
pe demnitate mi-am calcat
si cu lacrimi te-am intrebat
de ce eu singur pe bulevard?

nu’i povestea mea ci a oricui
caci in desert dai de-un zid
sufletul ei mult prea arid
cand te iubesc ii spune lui.

Lasă un răspuns

